Σάββατο 21 Ιουνίου 2008






Καλά ...ποιος τελικά είναι ο προορισμός μου ...
δίχως προκαθορισμένο σκοπό
να πορεύομαι στην ζωή μου ..προσμένοντας κείνα τα χείλη που θα σμίξουν με τα δικά μου σε ένα ξέφρενο πάθος χωρίς όρια και προκαταλήψεις...

Και ποτέ άλλοτε ίσως δεν μου δοθεί δεύτερη ευκαιρία για το όνειρο μου...

δε γουστάρω τα προκαθορισμένα ...και την ανυπόφορη αναμονή ..

Θα .....αποφασίσω εγώ για τον σκοπό μου πλέον ..πρι να ναι αργά ..

Δίπλα ..ακριβώς βρισκόταν ένα μπουκαλάκι με παραισθησιογόνα...
Κατέβασε δυο τρία από δαύτα
και έμεινε να περιμένει το τέλος...

Ο οικοδόμος που περνούσε τυχαία από το περίπτερο ...άνοιξε το ψυγείο
και το χέρι του έψαξε και βρει την πιο παγωμένη μπύρα...
έπεσε πάνω σ αυτήν με τις ανησυχίες της ύπαρξης της...

Τη βράδυ εκείνο ο οικοδόμος βίωσε το καλύτερο ταξίδι της ζωής του ..
Τα χάπια είχαν βοηθήσει γι αυτό..
Μα και το κουτάκι ..βίωσε και κείνο μαστουρωμένο το χάδι που τόσο ονειρεύτηκε!!!!!

Τώρα πεταμένο σ' ένα κάδο ανακύκλωσης ..μονολογεί το όνειρο
που έκανε μια βραδιά ..
Με ένα οικοδόμο βυθισμένο στη μακαριότητα του...


periploys

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα σταθώ στο "δε γουστάρω τα προκαθορισμένα ...και την ανυπόφορη αναμονή ..".
Είναι αρρώστια αυτό. Και την ξέρω καλά.

jacki είπε...

Σε ευχαριστώ που πέρασες και μου έδωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσω. Να είσαι καλά.

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Kαλησπέρα φιλαράκι.
' Ετσι και πάρεις το στενοσόκακο προς την απομονωση δεν κάνεις με τίποτα πίσω.
Πίσω αφήνεις τη ζωή που έζησες . Καλά με αυτή βρες τε τα.
Αμ με την αλλη που σε περιμένει
και σου έστεισε καρτέρι για παιχνίδι,καραούλι σούχει στήσει μέ ένα τό....σο μεγάλο φεγγάρι
αγκαλιά και έναν ήλιο στα μαλιά
και μια θάλασσα αγκαλιά για να σε βάλει.΄Ακου το κύμα για σένα τραγουδάει .
Αν είχε αντέξει ο οικοδόμος σου θα ήταν εκεί πάνω στην σκαλωσιά μες το λιοπύρι να τραγουδάει μεθυσμένος μαζί της.
Εσύ;

Mε θύμηση
Λυγερη του ΠΗΓΑΙΜΟΥ

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα φιλαράκι. δροσερό καλοκαιράκι να περνάς με ή χωρίς...σωσύβιο εσύ αποφασίζεις.

http://lygeri.pblogs.gr
http://ligery.pblogs.gr

fractal είπε...

Ευχαριστώ που με επισκέφθηκες.
Νιώθω πως έχω να σου πω πολλα.
Ας γνωριστούμε όμως πρώτα..
Θα σε συναντηθούμμε στις μοναχικές περιπολίες γύρω από το νησί.

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

zanzibar

και εγώ το ίδιο !!!με έχει ποτίσει η αναμονή και δεν την ανέχομαι πλέον ..

να σαι καλά

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

jacki
και συ να σαι καλά ..θα τα λέμε ..ελπίζω..

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

λυγερή φιλαράκι
Αντέχω και το λιοπύρι και το κρύο ..και τη σκαλωσιά και να τραγουδώ σαν το αηδόνι κι ας είμαι κακοφωνίξ

Αντέχω αλλά δε θέλω σωσίβια

μ 'αρέσει ελεύθερα ..έτσι απλά

καλημέρα ..καληνύχτα ..το ίδιο κάνει..

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

fractal

χάρηκα ..που πέρασες απο τη γειτονία μου .πιστεύω να τα λέμε ..είμαι καλός ακροατής πάντως ..

meltemi είπε...

Κάποτε ήξερα ποια είναι η Ιθάκη μου και πως να πάω εκεί...τώρα όλα άλλαξαν...χάθηκε και ο δρόμος και η πυξίδα και το νησί...το μόνο που ξέρω πια είναι οτι πρέπει να προχωρήσω...να προχωρήσω...