Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ..





6 σχόλια:

Greek Rider είπε...

Το έχω δει το βίντεο και το είχα βάλει και εγώ πριν λίγους μήνες. Περιττό να πω ότι όλα όσα λέει αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα, έτσι ακριβώς γίνονται τα πράγματα.

ΕΥΟΙ! είπε...

fuck dept!
dept is hell's daily diet!
fuck banks!
banks are the systems'
illusionary watchdogs!
fuck fear!
for it's the weapon against freedom!
our spirits are not in dept
as long as we remember how to Breath!
1000 φιλιά πατρίδα!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ είπε...

Πολύ ενδιαφέρον και μεγάλο το θέμα που άνοιξες Περίπλου .Εγώ τα έχω ζήσει κατά κάποιο τρόπο από πρώτο χέρι ως τραπεζικός και οικονομολόγος .Θα επανέλθω

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

Greek Rider
ΕΥΟΙ!
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ

Δεν είχα ιδέα για το πως δουλεύει το σύστημα ..είχα την εντύπωση ότι απλά δανειοδοτεί από τις καταθέσεις .όταν μελέτησα το σύστημα αυτό το χρηματοπιστωτικό δε σου κρύβω ότι έπαθα την πλάκα μου .Φαντάσου ότι μας πουλάνε υποσχέσεις για κάτι που δεν υπάρχει ..και για κάτι ανύπαρκτο πολλοί χάνουν τα σπίτια και τη ζωή τους ...τι να πεις..

οι κουφάλες οι τραπεζίτες είναι η ΠΡΩΤΗ εξουσία τελικά και κρατάνε τα τα ''μπαλάκια'' του κόσμου και ασκούν την απόλυτη εξουσία ..

Θάνατος στα γουρούνια

gregory είπε...

βρισε μηπως και σε ακουνε.μονο το κερδος τους νιαζη...τιποτα αλλο...

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

gregory

μας δουλεύουν ψιλό γαζί ΓΡΗΓΟΡΗ τα καθίκια..
και όλα με την ευλογιά της κάθε εξουσίας ..
Χάνεις τη περιουσία σου για μια υπόσχεση που σου δώσανε δίχως αντίκρυσμα ..κατάλαβες