Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Για το καλο μου ..


Ζω σε μια κοινωνία που όλα γίνονται για το καλό μου .....
Μάλλον ...εγώ είμαι η σάπια βίδα σε κάποιο σύστημα σωστό ...

έτσι τουλάχιστον νομίζουν ..

Τί κι αν κλείσουν το στρατί ..και με δεμένα μάτια

χιλιάδες δρόμους βρίσκω εγώ ..χιλιάδες μονοπάτια ...

Κι αν κάποιος την ανατολή το παραθύρι κλείσει

ξέρω εγώ να καρτερώ τον ήλιο κι απ'τη δύση ...

χίλιες φορές να σταυρωθώ δε σκύβω το κεφάλι

σαν το πουλί θα καρτερώ ...

κι ας με σταυρώσουν πάλι..

4 σχόλια:

Γεφυριστές είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γεφυριστές είπε...

για το καλό μας λοιπόν

gregory είπε...

ναι για το καλο μας..δεν αφηνουν τα παιδια και εμας να δουμε πιο ξεκαθαρα το μελλον μας....
θελουν να μας κανουν ρομποτακια...ελα ομως που τα παιδια μας δεν μας ακουνε...και καλα κανουν...ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΧΩΡΑΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣΑΣ..
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ....

ΕΥΟΙ! είπε...

άθλια δικαιολογία
ξέρεις τι λένε:
ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις!