Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2008

ΚΥΡ ΠΑΝΤΕΛΗ ..

6 σχόλια:

busy bee είπε...

Περίπλους φοβερό το βιντεάκι!
Τον έχω ανεβάσει τον κυρ Παντελή στο παρελθόν, αλλά όπως καταλαβαίνεις, θα στο "κλέψω" γιατί είναι "άπεχτο"!!

jacki είπε...

:))) Βρε τον κυρ Παντελή. Κορυφή βιντεάκι.
Καλησπέρα περίπλους.

gregory είπε...

ο καιμενος ο παντελης..μου νομιζη οτι κανη κατι...σε αυτον το κοσμο...ειναι πολλα τα ανθρωπακια...πολλα και τα σκατα στα μουτρατους...για αυτα τα σκουλικια....το ΔΙΚΙΟ ειναι μονο το δικο του....

meril είπε...

Αν εγώ δεν αναγνωρίσω τη δική μου συμμετοχή και τη δική μου ευθύνη στα άσχημα που συμβαίνουν τότε το βίντεο που μόλις παρακολούθησα αποτελεί πρώτης τάξεως άλλοθι και βεβαίως εφησυχασμό για τη συνείδησή μου

Γιώργος Π. είπε...

Φοβερό βίντεο, ο Τζαβέλας είναι κορυφή!!!

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

busy bee

jacki

gregory

meril

George

Απλα ..καλημέρα παιδιά σε όλους..
πάντως για του λόγου το αληθές εγώ
βρίσκω πολλά κοινά σε μένα.. με τον φίλο τον Παντελή ...Γιατί να το κρύψουμε άλλωστε ;;

meril Με ΒΡΙΣΚΕΙΣ απόλυτα σύμφωνο